İSTİHBARAT

Şifresiz Yayın!

Hanefi Avcı Kimdir?

Posted by admin Eylül 21, 2008


1956 yılında Kahramanmaraş’ta doğdu. Emniyet Genel Müdürlüğü İstihbarat Daire eski Başkanı.

Başkomiser olduğu dönem olan 1983’te ünlü altın kaçakçılığı dosyasını ortaya çıkaran polis. Emniyet Genel Müdürlüğü İstihbarat Dairesi Başkan Yardımcısı’yken Susurluk Komisyonu’na verdiği ifadelerle dikkat çekti.

Susurluk komisyonun’da, birçok siyasetçi,mafya babası,devlet görevlisi’nin adını zikreden Avcı, daha sonra bu beyanlarından ötürü çok kişi tarafından suçlandı.

Yaptığı açıklamalardan sonra birçok kişi tarafından suçlanan Avcı, 1997 yılında Genelkurmay Başkanlığı’nı dinleme skandalına adı karıştığı için önce başka bir göreve atandı, daha sonra açığa alındı.

Avcı, açılan bir davada MİT Müsteşarlığı’nın telefonlarını deşifre ettiği gerekçesiyle yargılandı ve tutuklandı. Kısa bir süre sonra serbest bırakılan Avcı, emniyetteki görevine mahkeme kararıyla geri döndü.

2006 yılında Edirne Emniyet Müdürlüğü’ne atandı. Kapıkule Gümrük Kapısı’nda çok sayıda memurun da katıldığı yolsuzluk ve rüşvet operasyonuna imza attı.

istihbarat.wordpress

34 Yanıt to “Hanefi Avcı Kimdir?”

  1. Bülent said

    Çok başarılı ve gerçekçi olduğu için önü kaptılmaya çalışılmış

  2. keko said

    adaşım iyi adamdır

  3. mahzen said

    istihbarat sizce ne teşkil eder bilemitorum ama bence ölümüne saklamak gerekir iyi adammış ne dersiniz?

  4. can.u said

    Sezai Rahmi Ozden cinayetinin uzerini ya orttu , ya da cozemedi. Ayni cinayet tam 5 sene sonra Izmir KOM Buro tarafindan cozuldu. Hanefi Avci , katil ve ekibini defalarca sorgulamis ancak gercekleri cozememis , ya da cozmek mi istememis bilemiyorum…

  5. adana said

    İŞTE BU ADAM İŞTE YİNE TAŞLANAN KESİLMEYE HAZIR MEYVE AĞAÇLARI…ÇOK YAZIK ÇOOOKK DEVLET KENDİ İÇİNDE ÖRGÜT KURUYOR KENDİ KENDİNE İNFAZ ETTİRİYOR… TÜRKİYE MİLLETİDE BAŞKA ŞEYLER SANIYOR… İNSANLARDA SANIYOR Kİ…

  6. niyazi said

    ersever döneminde (İRTİCA İLE MÜCADELE EYLEM PLANI)hazırlıkları yapılırken istihbaratcı olarak haberi yokmuydu sonra işin aslı irtica ile mücadele değilmidir?irtica veya ismi her ne olursa olsun T.C nin C sinin tehdidi değilmidir neden muhalefet dahil hiç kimse gerçek anlamda bal’YOZ davasının ismine uygun bir dava olduğunu ortaya çıkarmak istemiyor?neden irticayla mücadele diye plan yaptılar diye bir sürü ‘zavallı’üst düzey sahipsiz asker hala tutuklu neden hala üvey evlat gazeteciler gerçek anlamda bir suç delili olmadığı halde içerideler veya varsa neden kamu ya açıklanmıyor?biz neredeyiz!ülke yönetimini kimlere vermişiz?

  7. Ali şükrü said

    Bu Müdürü kılıçtaroğlu savunuyorsa ben şüphe duyarım.

    Tavrı basit ve kavgacı istihbaratçı kitap yazmaz.görev yapar.

  8. yorumsuz.. said

    ali şükrü kardeşim kesin akp lisin doğru bişeler söyeyen olduğu zaman işinizi yapın dersiniz ama her haltada karışırsınız.

  9. devrim yakında said

    kitabını okudum devlet terörünün içinden gelen birinin devlet yapısını akladığı sol örgütlere terör yaftası yapıştırırken ya kör olması gerekir ya da ahlak anlayışı yoktur.malesef devlet teröründen bahetmeyi unutmuş ya da sizletin yapmasını istediği şeyleri yapmıştır.

  10. ali said

    Hanefi mudur eger ortaya birseyler dokuyorsa kulaginizi acin ve iyi dinleyin kendisi vatan sever durust namuslu bir gorev adamidir. Saygilarimla

  11. Avcı durdu durdu zurnanın zırt dediği bir zamanda bu kasıt ve fitne kokan kitabı niye kamuoyunun gündemine sundu.Mevcut kanunlara göre izin alınmadan bir devlet memurunun basın yayı organlarına demeç vermesi bile yasak iken sanki muhalif parti
    liderlerinin iftira propogandalarını gölgede bırakacak bu hileye
    neden baş vurdu.Aklınca iktidarı zor durumda bırakmak.referandumu sulandırmak,muhalif partilere şirin görünmek
    yakında yapılacak olan seçimlerde milletvekili seçilmek gibi sinsi planları olduğu açık.Hangi sinsi planları yaparlarsa yapsın
    lar hiç birisi tutmayacaktır.Referanduma halkın kahır eseriyeti
    EVET DİYECEKTİR.

  12. hasan kaya said

    T.C.ISTIBARATIN icinde hanefi avci,lar cok . yeterki firsat verilsin,ki konussun.kimler kimleri dinledi. kimler kimi oldurdu.
    turkiyede sayisi belisiz kimsesizler mezarlar acilsin.
    goz altinda

    kayiplari kimler yapti.bu binlerce insanlari kim ve kimler oldurtu.
    ILK ONCE BUNLARIN HESAPLARI SORULSUNKI . BEN,DE BIR OZGURULKEDE YASADIGIMI ANLIYAYIM.

    TURKIYEDE YAPILACAK COOOK SEY VAR .FAKAT NERDE O SIYASETCILER. DURUST OLANLARA HIC SANS VERIRLERMI.

    DURUST OLANLAR GITTILER COKTAN.YA DARAGACLARINDA .YA SOKAK ORTALARINDA KURSUNLANARAK OLDURULDULER.

    KALANLAR ISE YURT DISINA SURGUNE GONDERILDILER……..ISTE OYLE DIR DOSTUM

  13. ihsan said

    BEN HANİFİ,BEYİN DÜRÜSLÜGÜNDEN EMİNİM.DEVLET BU ARKADAŞIMIZIN BİLGİ VE BİRİKİMLERİNDEN FAYDALANMALIDIR.Hanifibeyin daha iyi yerlerde olması devletin ve milletin menfatinedir.

  14. hamido said

    Burası Türkiye BE KARDEŞ SENBU YÜKÜ KALDIRAMASIN AMA YİNEDE SENİ CANDAN KUTLUYORUM

  15. erdem said

    ne kılıçdarı be kardeşim adamsapına kadar milliyetçi.hatırlasanıza mesut yilmazda sadettin tantanı yemişti yolsuzlugun ucu yılmazlara giriyodu.vatanını milletini seven adam bunlar hain değil.. sapına kadar adamdır bunlarrrr….

  16. Niyazi said

    İhsan bey;butür insanların bilgi ve istihbari delil’leri alınıp gereği yapılırsa ne ala ,aksi bu kişi bir yerlere getirilirse,bugün getirildiği yeri yarın’da getirenleri’KİTABINA YAZAR’ İsmail Hakkı’yı hiç tanımadan tarif edebilirim(yorumundan dolayı)Gözünde at gözlüğü,ağzında pirinç gem,sırtında AKP’nin semeri!.yanılıyormuyum?Kaldı’ki bu adam siyasete soyunsaydı gene senin tabirinle(sinsi ve zeki)o zaman kazanan at’a oynardı.Hem ortada seçim falanmı var?

  17. Mustafa said

    Bakalım İpini Nasıl çekecekler?

  18. ankara hakan said

    bu kitaptan alınması gereken ders şudur, abd birisini alır kullanır ve atar. yani saddam gibi adamı kullandı sonrada astı, bin ladin gibi adamı kullandı şimdi fare deliğinde yaşatıyor. Radovan Karadziç adama bosnadaki müslümanları kestirdi şimdide yargılıyor, apoyu kullandı ve ömür boyu hapis, ŞİMDİDE SIRA FETHULLAHTA merak etmeyin yakında onuda paketler bize hediye gönderir. az kaldı

  19. y.g said

    ben hanefi avcıyı yurekten kutluyorum henüz okumadım fakat kitap hakkında duyumlarım var…herkese sesleniyorum bunlar dini sömurerek biryere gelenler canım ülkemi yok etmeye çalışanlar…getirilmeye çalişılan maddelerden biri dikkatimi çekti madem bukadar durust bizim başbakan beyimiz neden parti kapatmayı zorlastırmak gibi bir madde getirmeye çalışıyor herkes dusunsun lutfen ayrıca bir ülkenin bagımsız yargısı tabiki olmalı neden yargı yı ele almaya çalışıyor ve madem bukadar musluman neden adı yolsuzluğa karışıyor yandaşları cvp versimn lütfen????????? tamam şunu kabul edebilirm başa gelen herkes bir şekilde altan alttan çaldı çırptı bırseyler fakat bunun kadarını inanın görmedim… biz Atamızın izindeyiz er geç bu devran da sona erecek….. kunazlıktan bahsediliyor bastaki kadarını ınanın görmedimm.ya 12 eylulden bahsediyo zamanında bunları yapan kendileri ve diğerleri BİR PARTİ KENDİSİNİ YARGILAMAYA CESARETİ VARMI ACABA BAŞTAKİLERİNNN…AYRICA OKUYUN ARKADASLAR VE ONLARIN OYUNUNA GELMEYIN HERSEY BELGELERLE KANITLI CAHIL KALIP TAPMAYALIM KANI BEŞ PARA ETMEZ İNSANLARA….. SON OLARAK 10 MİLYAR OLMASA DA YAKIN BIR PARA KAZANIYORUZ FAKAT YAT KAT SAHİBİ OLMAMIYORUZ,PIRLANTALAR VİLLALARIMIZ OLMUYO NEDEN ACABA???? ÜLKEMİZE VE EMEGİMİZE DEGERLERİMİZE SAHİP ÇIKALIMMM.. İNSANLAR İNSAN OLMANIN AGIRLIGINI TASIYAMIYORLAR ULKEMİZDE MALESEFFFF SAYGILARIMLA…

  20. murat said

    tüm yorumlara saygım var.ancak tartışılabilecek yorumlar için kitabı okumak ve bununlada kalmayıp anlamak gerekir.anlamak için ise biraz okumak ve araştırmak.il emniyet müdürü iken bu kitabı yazmayı göze almak önemli bir detay.recetenin kendisinde olduğunu hissettirmeside ayrı bir konu.her neolursa olsun yazılı bir gerçek olarak önümüze kondu.fikrimce bu toplumun teşhislere değil tedaviye ihtiyacı var.birlikte özgür demokratik ve hukukun üstün olduğu bir yarını diliyor ve yarınları görebilen insanlara sahip çıkmalıyız diyorum.

  21. okan said

    Hanefi Avcı ? Zamanında gerçekten bilgilerine başvurmuş ve kitabındada yazdığı gibi cemaatin gerçeklerinden söz edilmiştir.Bende zamanında o cematin içinde kısa bir süre bulundum ve anlatılan çoğu şey gerçektir.Hanefi Avcı VATAN HAİNİ DEĞİL ! Gerçekleri konuşan bir istihbaratçıdır,Bu kişinin açıklarını arayacağınız yerde,neden hükümetinizin açıklarını arayıp onları eleştirmiyorssunuz,30 ekimde herşeyi basın toplantısında açıklaycaktır.O zaman belli olur KİMİN AK Kimin PAK olduğu ;)

  22. kerim said

    yeni haber hanefi avcı şu an itibariyle ergenekon kapsamında tutuklandı

  23. ismail said

    ya bırakın burdakilerin hepsi bi görüşten benim bildiğim istihbarat adamı gizli olur bide bu adam gitsin kendi işini yapsın devlet memuru buralarda yayın yapaması yasak bırakın allah aşkına arkadaşlar herkez önce kendi evinin önünü temizlesin ki b hainlik fesatlıklarda biter ülkede refaha gider

  24. arkadaslar bakin ben size ben bisey soylim isderseniz elestirebilirsin ama ileriye kitmemek kaydiyla, bu isleri uzaktan yakintan bilen birisi olarak , 55 yasina gelmis mesleginin zirvesinde bir insan saygi duyarim, turkiyedede neler oldugunu biliyorsun beki kitap senin neyine ,,bilincli yabilan bir is gendisini baglar ama kitap yazmak icin iceri tikandigini saniyosaniz yaniliyosunuz,,boyle bir insana bir il deyil hastane morgunu teslim etmemek lazim, dovbe hasa oluleri ,,,

  25. nurlan said

    adam serefsiz cikti gordunuz mu.

  26. Ali türk said

    BÖYLE DEVLET ADAMLARININ GÜNÜMÜZDE HARCANMASINA ARTIK BU HÜKÜMET DÖNEMİNDE ŞAŞIRMAMAMIZ GEREKİYOR.NEDENİ İSE HÜKÜMETİN MİLLİYETÇİ ANLAYIŞI YOK OLUŞU. İŞTE HANEFİ AVCI DA BUNU YAPTI.ŞUNU DA VURGULAMAK İSTİYORUM BENDE EMNİYET MENSUBU BİR KİŞİNİN YAKINI (BAĞIMDAN BAHSETMEK İSTEMİYORUM) OLDUĞUMDAN,ŞUAN DA EMNİYET İÇİNDE İNANIN Kİ BÖLÜCÜLÜK OLDU HÜKÜMET DÖNEMİNDE BU TİP ADAMLARIN BÖYLE MUAMELE GÖRMESİ NORMAL KARŞILAMAK LAZIM. NEDENİ BU HÜKÜMET ANLAYIŞINDA MİLLİYETÇİ BİR ANLAYIŞ YOK. BUNLARIN POLİTİKASI ” ILIMAN İSLAM ” POLİTİKASI ILIMAN İSLAM İSE ABD VE AVRUPA BİRLİĞİNİN TÜRKİYE ÜZERİNDEKİ ÇİRKEF POLİTİKALARINDAN BİRİ BU POLİTİKA İÇİNDE FEYTULLAH GÜLEN CEMAATİ DE İÇİNDE BARINIYOR YALNIZ ŞUNU BİR PARANTEZ İLE BELİRTMEK İSTERİM CEMAATTE O KADAR İYİ İNSAN O KADAR MÜSLİM KİŞİLER VAR Kİ HEP ONLARI DİNLEMEK HEP ONLARLA BERABER OLMAK İSTERSİN YALNIZ CEMAATTEKİ ANA KADRO BAŞTA F. GÜLEN OLMAK ÜZERE HEM EMNİYET HEM DE ASKERİYE İÇİNE SIZMALAR VAR TAMAM BU ŞÖYLE OLABİLİR CEMAATTEN OLUP ASKRİYE DE PAŞA GENERAL OLABİLİR BÖYLE YASAKLAR SÖZ KONUSU OLAMAZ LAKİN BUNLAR BU CEMAATİN PROBAGANDASINI YAPIP EMNİYET VE ASKERİ GİBİ DEVLETİN TEK ÖNEMLİ SİLAHLI KUVVETLERİ BÖLÜCÜLÜK İKİLİLİK ÇIKARIYORSA BİR PROBLEM VARDIR.UZUN LAFIN KISASI HANEFİ AVCI İBİ HEM ZAMANINDA TERÖRLE MÜCADELE ZAMANIN İYİ OLDUĞU YILLARDA İSTİHBARAT DAİRE BAŞKANLIĞI YAPMIŞ OLAN ADAM VE DE DEVLET TERBİYESİYE YETİŞMİŞ ADAM HİÇBİR ZAMAN VATANI VE MİLLETİ İÇİM KÖTÜLÜK DÜŞÜNMEZ.AKSİNE BAZI ŞEYLERİ AÇIKLAR Kİ MİLLETİN BİLİNÇLİ OLMASINI İSTER BENDE BİR EMBİYET YAKINI MENSUBUYUM (BAĞIMI AÇIKLAMAK İSTEMİYORUM)BARİZ OLAN ARTIK EMNİYET TEŞKİLATI İÇİNDE BU İKLİLİKLAR ÇIKMAYA BAŞLADI VE HALA DEVAM ETMEKTEDİR.HANEFİ AVCININ KİTABINI OKUDUM VE HER NE BAHSETMİŞSE DOĞRU SÖYLÜYOR İNANIN. BUNU SEVGİLİ VATANDAŞLARIMA BÜYÜK TÜRK MİLLETİNİN DİKKATİNE SUNMAK İSTİYORUM. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER…

  27. HALİT said

    HANGİ DEVLET MEMURU TÜM MAHKEMELERİN
    KONULARINA SENİN GİBİ KARIŞMA GİRİŞİMİNDE
    BULUNDU.
    KENDİ İPİNİ KENDİ ÇEKMİŞ.
    DİKKAT ÇEKMEK İÇİN ADETA YERİNDE DURMAMIŞ
    KOZ ELDE ETMEK İÇİN DİNLEMİŞ DİNLEMİŞ
    MASUMUM DİYE ORTAYA ÇIKMIŞ
    FETHULLAH TARAFTARI,GERÇEKLERİ ORTAYA ÇIKARMIŞ
    KİTAP EN SON 22. BASKISI YAPILDI
    KAYBEDEN HANEFİ OLDU
    HAPİSTE HER GÜN ŞİKAYETÇİ ARTIYOR.
    SEVGİLİ OLAYI ÇIKTI.

  28. ES-ES said

    HALA 43 KİŞİYİ TEHLİKE UNSURU GÖREREK
    KASETLERİ SAKLAMAYA DEVAM ETMİŞ
    KİTAPLA ÖNE GEÇMEYİ PLANLAMIŞ, KİTAPÇILARDA
    İMZA TRAFİĞİ GÜÇLENDİRMİŞ
    ŞİMDİDE ESKİŞEHİRDEKİ POLİSLERE KASETLERİ SİZ
    KOYDUNUZ DİYE DİLEKÇE VERMİŞ
    ESKİŞEHİRLİ POLİS, SENİN İLGİLENDİKLERİNDEN
    NEDEN İLGİLENSİN

    ENSARİOĞLU AÇIKLAMA YAPTI. KENDİSİNİN VAKTİYLE DİLENDİĞİNİ VE AVCI DAN TEHDİT ALDIĞINI YAZDI
    ONONUN İÇİN -DİNLEME HASTASI- AÇIKLAMASI YAPTI
    YAPTIĞI İŞLEMİN ARKASINDA DURMAYAN YANINDAKİNE
    ÇAMUR ATMAK OLMUYOR.

  29. maydonoz said

    sayin avcinin kitabini okudun kitabi okurken avciyi nasil iceri atmiyorlar derkek kendi kendime kitap bitmeden sayin avci tutuklandi. türk milleti asla esaret altinda ve korkudünyasinda yasayamaz, herkesin bir devri vardir. T.C ne bircok büyük parti geldi su anda bu partilerin asili tabelasi yok bu ülkede.sayin AVCI VE ERGÜN POYRAZA ALLAHTAN SABIR DILIYORUM:

  30. şahın said

    sız sadece hanefı avcı nın ıyı yonlerını bılıyorsunuz..MEHMET BARANSU NUN MÖSYÖ kıtabını okuduktan sonra bırkez daha dusunun bence

  31. JÜSTİNYEN said

    AVCI HAKKINDA BİLGİ SAHİBİ OLMAK İSTERSENİZ ÖNCE AVCI’NIN ”haliçte yaşayan simonlar” DAHA SONRADA, MEHMET BARANSU’NUN ”mösyö” KİTABINI OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM, ARTIK HANGİSİ SİZİ İKNA EDERSE ONA İNANIRSINIZ…BEN İKİSİNİDE OKUDUM VE BARANSU ÇOK İLGİ ÇEKİCİ BİR KİTAP YAZMIŞ, SON YILLARDA DUYDUĞUMUZ DERİN DEVLET TABİRİNİ KİŞİLERE VE OLAYLARA İNDİRGEYEREK BAŞARILI VE İKNA EDİCİ BİR ESER ÇIKARMIŞ…

  32. ahmet dosteli said

    Müdürüme katılıyorum, özellikle PKK ve Kürtler konusunda çok samimi buldum. Herkes yaşadığı şeyleri böyle açık yüreklilikle yazarsa bu sorun çözülür. Rumuzla yazıyorum ama IP numaram belli yani beni bulmak isteyen bu işin uzmanları benim kolayca bulabilir. Bu işi bende yaptım biliyorum . teknik takip sonucu bu yola bir çok şeye ulaştık bundan dolayı söylüyorum. Yani müdürüm gibi düşünüyorum. Ama bir örgüt üyesi değilim. Müdürüm haklı bende yılarca bu vatan uğrunda savaştım. Halen teröristlerin bir kurşunu vücudumda. Ama ben kimseyi suçlamıyorum. Yıllarca bize bazı şeyleri dayattılar. Her kürdü terörist olarak görmemizi sağlamaya çalıştılar ama ben yaşadıklarımla bunu böyle olmadığını gördüm. Yıllarca terörle mücadele şubesinde görev yaptım. Bir sürü kişiyi teknik takibe aldık. Neyin ne olduğunu az çok gördük. Kürtlerin ayrı dağdakilerin ayrı olduğunu gördüm. Şırnak’ta, Hakkari’de en sonda Diyarbakır’ın Silvan ilçesinde görevler yaptım. Beni bir çok arkadaşım eminim buradan tanır. son 7 yıl Silvan da görev yaptım. Burada yaşadığım bir örneği paylaşayım. Müdürümde bu tür örnekler paylaşmış. İlçe de kontrolü sağlamak çok zordu. Her şey bir anda olup bitiyordu. Eylem oluyor ama biz kimseyi yakalayamıyorduk.Biz bunların siyasal partileri var onları takibe alıyorduk. Direkt ilçe başkanlarıyla gidip sohbet ediyorduk tanımaya çalışıyorduk. Ben ilk başlarda şaşırdım. Hakkari gibi zannediyordum. hakkaride teröristlerle kendilerini bir tutuyorlardı. Ama bunlar aynı konuşmuyorlardı. İşte bizi de zorluyorlar. Bizde istemiyoruz ama mecburuz. Direkt olarak ifade etmeseler de bir baskı altında oldukları belli oluyordu. Halbuki biz onları terörist olarak görüyorduk. Her eylemde başı çekiyorlardı. Bizde onlara terörist muamelesi yapıyorduk.Ama öyle değillerdi. Bilinç altında vatanına milletine bağlı insanlardı. Hatta o dönemde şehre sızmaya çalışan teröristler vardı. Onları tespit etmemizde etkisiz hale getirmemizde yer yer faydalandığımız bilgilerde olabiliyordu. Mesela bazıları gelip yüklü miktarda paralar istiyordu, bunlarda vermek istemiyor, oyalıyordu, bizde teknikle takip ediyoruz tabi. Teknik takip yaptığımızı bunlarda biliyordu, mesela kendi aralarında konuşuyorlar bunlar hakkında da konuşup bilgi veriyorlar, işte şuraya doğru gittiler yanlarında şu vardı diye. Sonra şehir dışına çıkınca bunları etkisiz hale getiriyorduk. Tabi şehirde rahatsız olmuyordu. Bizde sonuca bakıyorduk. Yani o eylemlerde gördüğünüz kişilerin hepsi terörist değil. Bazıları iyi niyetli. Demek istediğim suç birazda bizde, Kürtlere nasıl yaklaştığımıza bağlı hepsine bilip bilmeden terörist muamelesi yaparsak sonuç almamızda mümkün olmaz bu yüzden müdürümün değindiği tüm tespitlere bende katılıyorum. Bir Türk evladı olarak onun cezaevine konulmasını da protesto ediyorum.

  33. Detelina said

    Kitabı okudum, çarpıcı açıklamalar var…Sanırım içinde bulunduğu durumu özetleyen “avcıyken av konumuna düştüm” sözüne katılmamak elde değil…Polis değilim, Mitle de bağlantım yok, uzaktan yakından emniyet teşkilatını bilmem 33 yaşındayım, karakolluk en küçük bir olay yaşamadım…Sıradan bir vatandaşım…Rica ediyorum, insanları suçlarken, yargılarken, özel hayatlarına saygı gösterilsin, konuyla bağlantısı olmayan kişi (leri); incitecek, gururlarını kıracak, uygunsuz söylemlerde bulunulmasın lütfen… Kezban Küçük hakkında söylenenleri şiddetle kınıyorum…Hanımefendiye, Hanefi bey’e ailelerine ve icra ettiği mesleğine büyük saygısızlık ve terbiyesizlik olarak addettiyorum… 14 yaşında Ankara’ya kaygıyla ama bir o kadar umutla gelmiş o çocuğun yüreğini hissedin o yine aynı yerinde atıyor olacak, gerisini de İlahi adalete bırakın, kulun ki şaşar ama o asla şaşmaz…Siz ve sizler dualarım da olacaksınız !!!

  34. Raife Karataş said

    Öncelikle Sn.Hanefi Avcı ya çok büyük geçmiş olsun dileklerimi iletmek ve derin saygı ve hürmetlerimle selamlamak istiyorum!
    Bir Cesur Yürek olarak yazdıklarıyla, her şeyin tozduman olduğu bir dönemde bizim gibi hala vicdan sahibi kalanlara ışık tuttu.
    Doğruların duyulması ve uygulanmasının imkansız olduğu bir cinnet ortamında yüreklerimizde oluşan karabasana çok büyük bir şifa oldu.
    Şahsen ben aradığım bütün soruların cevabını bu kadar net ve açıkça bir arada bulmaktan dolayı bu vatanın evladına yürekten minnettarım!
    Evet bedelini bile bile bunu Cesur Bir Yürek olarak yaptı!
    Tarih ne yazık ki bu türlü Cesur Yüreklerin neler çektiğine şahittir. Yönetimde olanların zülümleriyle nice cesur yürekler acı çekmiştir. Örnek olarak Hanefi mezhebinin kurucusu Ebu Hanefi’ye yapılanlar en acı örneklerden biridir.(hayatını okursanız göreceksiniz.)
    Adaletin yerini bulmasını yürekten dilerken bu yapılanın hesabını toplum ve tarih önünde hiç kimse veremeyecektir.
    Nice cesur yüreklerin olduğu bu ülkede,bu yüreklerin şahlanarak Sn.Hanefi Avcının özgürlüğüne biran önce kavuşmasını TANRIDAN dilerken en derin hürmetlerimle kendisini selamlıyorum.

    DONKİŞOT!

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 57 takipçiye katılın

